Κυριακή 24 Απριλίου 2022

ΑΣΤΙΚΟ ΛΕΩΦΟΡΕΙΟ 861Β: Εύλογα ερωτήματα αναζητούν απαντήσεις


 

Με αφορμή την έναρξη και την λειτουργία της αστικής συγκοινωνίας (γραμμή 861Β , Ελευσίνα - Ερυθρές), εντός των ορίων του Δήμου Μάνδρας Ειδυλλίας, πέρα από τα ουσιαστικά ζητήματα, που αφορούν την ποιότητα των παρεχόμενων συγκοινωνιακών υπηρεσιών, ανακύπτουν και ορισμένα εύλογα ερωτήματα, στα οποία οι αρμόδιοι φορείς καλούνται να απαντήσουν. Ειδικότερα:

 

1. Με ποια απόφαση του Περιφερειακού Συμβουλίου της Αττικής χαρακτηρίσθηκε ως αστική η περιοχή των Ερυθρών – Βιλίων – Οινόης και Μάνδρας, προκειμένου να εξυπηρετηθούν οι συγκοινωνιακές ανάγκες των κατοίκων αυτής από αστικά λεωφορεία (άρθρο 1, παρ.1 της Υ.Α. Μεταφορών και Επικοινωνιών Β-54871/4060/2003 – ΦΕΚ 1364 Β’/23.09.2003);

 

2. Ποια ήταν η γνώμη του Δήμου Μάνδρας Ειδυλλίας σχετικά με τον προαναφερόμενο χαρακτηρισμό (άρθρο 1, παρ.1 και 2 της Υ.Α. Μεταφορών και Επικοινωνιών Β-54871/4060/2003 – ΦΕΚ 1364 Β’/23.09.2003) ;

 

3. Ποια ήταν η απόφαση του αρμόδιου οργάνου της Περιφέρειας Αττικής και ποια η σχετική γνώμη του Δήμου Μάνδρας Ειδυλλίας για να χαρακτηρισθεί η γραμμή Ελευσίνας – Ερυθρές ως αστική και με ποιάν απόφαση καθορίσθηκαν η αφετηρία, η ενδιάμεση διαδρομή, οι στάσεις και το τέρμα της γραμμής αυτής (άρθρο 1, παρ.3 της Υ.Α. Μεταφορών και Επικοινωνιών Β-54871/4060/2003 – ΦΕΚ 1364 Β’/23.09.2003);

 

4. Για τον καθορισμό της αφετηρίας, του τέρματος των στάσεων και της διαδρομής της εν λόγω αστικής συγκοινωνιακής γραμμής, ελήφθησαν υπόψη οι νόμιμες προυποθέσεις, στις οποίες περιλαμβάνονται η καλύτερη και απρόσκοπτη εξυπηρέτηση του επιβατικού κοινού, η επιβάρυνση ή μη της ομαλής και ασφαλούς οδικής κυκλοφορίας, η αποφυγή οχλήσεων σε εγκαταστάσεις κοινωνικής πρόνοιας και οι σχετικές διατάξεις του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας (Κ.Ο.Κ.) (άρθρο 4, της Υ.Α. Μεταφορών και Επικοινωνιών Β-54871/4060/2003   – ΦΕΚ 1364 Β’/23.09.2003);

 

6. Με ποια διοικητική πράξη ορίσθηκαν τα πρακτορεία εξυπηρέτησης του επιβατικού κοινού και τα εκδοτήρια των εισιτηρίων (άρθρο 5, της Υ.Α. Μεταφορών και Επικοινωνιών Β-54871/4060/2003   – ΦΕΚ 1364 Β’/23.09.2003);

 

7. Για ποιο λόγο την προαναφερόμενη αστική γραμμή δεν ανέλαβε να την εκτελέσει το ΚΤΕΛ. Αττικής; Υπήρχε συγκεκριμένος λόγος, που το ΚΤΕΛ Αττικής αρνήθηκε την εκμετάλλευση του δρομολογίου αυτού (άρθρο 7 παρ. 7, Ν.2963/2001) ;

 

8.  Αν συντρέχει περίπτωση άρνησης εκτέλεσης του συγκεκριμένου δρομολογίου από το ΚΤΕΛ Αττικής, λόγω ασύμφορης οικονομικής απόδοσης, προτάθηκε από τον συγκοινωνιακό αυτόν φορέα προς την Περιφέρεια Αττικής ή τον Δήμο Μάνδρας Ειδυλλίας, η σύναψη σύμβασης για την κάλυψη των απωλειών εσόδων (άρθρο 7 παρ. 7, Ν.2963/2001) ;

 

Δημοτική Κοινότητα Ερυθρών 25η Απριλίου 2022

Παναγιώτης Απ. Κουτσουλέλος

 

Δημότης Μάνδρας Ειδυλλίας

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου